ŠŤASTNÉ DÍTĚ – SPOKOJENÝ RODIČ – SPOKOJENÝ UČITEL
Záměrem výchovného působení je vytvořit spolu s dětmi atmosféru, aby při vstupu do třídy byl znát klid, pohoda, příjemné a radostné prostředí zajišťující dítěti jistotu, důvěru v učitelku,přiměřenou nabídku aktivit, možnost svobodné volby dětí.
Naší snahou je vytvoření hravého prostředí, jehož základem je citovost, smysluplná aktivita, osobnostní přístup k dítěti. Třídy jsou věkově smíšené a snaží se o vytvoření prostředí co nejbližšího k prostředí rodinnému. Učitelky pracují ve vztahu k osobnosti dítěte, individuálně, skupinově, dle vzdělávacího programu. V popředí stojí rozvoj komplexu estetických činností, zvýrazňován je význam tělesných činností pro zdraví dětí.
Chceme dbát na to, aby se stále rozvíjely a utužovaly vztahy mezi dětmi a dospělými – důvěra, tolerance, ohleduplnost, zdvořilost, vzájemná pomoc a podpora a tím se utvořil stabilní kolektiv, ve kterém je prioritou vnitřní porozumění. Z poznatků a výsledků evaluačních procesů výchovně vzdělávacích činností budeme dále vycházet při naší práci.
Chceme dbát na to, aby se stále rozvíjely a utužovaly vztahy mezi dětmi a dospělými – důvěra, tolerance, ohleduplnost, zdvořilost, vzájemná pomoc a podpora a tím se utvořil stabilní kolektiv, ve kterém vládne vnitřní porozumění.