V dostatečné míře využíváme a uplatňujeme prožitkové a kooperační, situační a didakticky cílené vzdělávání formou her a činností, které jsou spontánní i záměrné, individuální, skupinové i frontální.
Propojujeme již získané zkušenosti dětí s novým poznáním, využíváme informace, realitu, fantazii, prožitky, myšlení, citové projevy dětí a to metodami založenými na prožitku, vzoru, na hře, pohybu, manipulaci, experimentu, komunikaci, tvoření, fantazii a magičnosti myšlenkových operací, poznávání. Nabídku činností, aktivit, příležitostí, situací připravujeme dětem vždy s ohledem na jejich individualitu, zájmy, potřeby, možnosti a schopnosti dle věku tak, aby dostatečně plnily vzdělávací přínos pro předškolní vzdělávání.
Při využívání forem a metod v praxi usilujeme o důležitou vlastnost pedagoga – tvořivě improvizovat, pružně a citlivě reagovat na vzniklou situaci.
Škola poskytuje vzdělávání distančním způsobem, pokud je v důsledku krizových nebo mimořádných opatření (například mimořádným opatřením KHS nebo plošným opatřením MZd) nebo z důvodu nařízení karantény znemožněna osobní přítomnost ve škole více než poloviny žáků alespoň jedné skupiny/třídy/oddělení/kurzu. (zmapování individuálních podmínek a možností dětí k zapojení do vzdělávání na dálku)
Děti předškolního věku mají povinnost se distančně vzdělávat.
Vedení školy průběžně sleduje vývoj situace v rámci systému semafor, informuje o změnách, informuje o stanovených hygienických a protiepidemických pravidlech.
Pro rodiče: informace na stránkách školy, na informačních tabulích v hale školy a nově v aplikaci Twigsee.
Dvořákova 1138
250 01 Brandýs nad Labem
– Stará Boleslav
Třebízského 1838
250 01 Brandýs nad Labem
– Stará Boleslav